۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

جــنــتـــی جــهــنــمــی جــنــایــتـــکـــار

در نقطه ای از دنیا برای نجات یک دانشجو از زیر آوار جشن می گیرند و در نقطۀ دیگری از زمین ، جوانان ما ر ا دستی دستی میگیرند و دار می زنند . و فردای آن روز ، در سرزمین جوان خوار ما ، یک پیر مرد هشتاد و پنج ساله مفنگی ، در مقام آیت الهی ( که مطمئنأ درجه اش خدا را هم به گریه انداخت) بشکل یک انار مکیده می آ ید و بنام دین ، به اسم خیر خواه نظام ، داد می زند و اعدام را راه نجات برای برون رفت از گند کاری ها میداند . دولتی که عمری چنگالش را درگلوی مردم فرو برده است و حال جانشان را میگیرد .
آقای جنتی شما ار نظر سیاسی نان خور عزیزی هستی که نعره کشتن میزنی و گذشته خود فروشی شما از کسی پنهان نیست . شما از عهده تربیت پسر خدابیامرزت بر نیامدی حالا انتقامش را از ملت میگیری ؟ این بنده خدارا چنان از خود فراری دادی که بدامان مجاهدین پناه آورد . و از غم فرزند نه تنها ناراحت نبودی بلکه روزه شکر هم گرفتی . نوه ات را هم به شکل دیگری به کام مرگ کشاندی . خوشبختانه که زنده نیستند تا باعث خجالت اشان شوی . بیشک شما از همان نطفه هایی هستی که از افتاد ن بروی عمه در زلـزله درست شده ای...
نگران نظام و اسلام نباش . دیگر پاهای او هم مثل تو رو به قبله است . خودتان با دستان خودتان سر اسلام را در ایران بریدید و آن را قربانی حکومت خامنه ایی و انترش کرده اید .
دولت اسلامی ایران قلبأ قا تل است و نیازی به تشویق شما ندارد . بدون دست مریزاد جنابعالی هم کارشان را انجام می دهند .
هنوز نمی فهمی که وق وق اشان را از دهان چشم دریده ای چون تو بگوش مردم می رسانند ؟ چون با این نفس های بریده ات باز عو عو میکنی . و دم تکان میدهی .
همانطور که از اسمت پیداست جن در جان جــنــایت کارت رفته است .آخیه ... خوب چکار کنی ؟ توی بینوا همین قدر میفهمی که در سیرک نماز جمعه مثل پیرزن ها نفرین کنی .
اگر آنگونه که ادعا میکنی که در نهم دی آتش افروخته خاموش شد ، پس چرا اینقدر گلوی خودت راپاره میکنی ؟ ؟ لابد آتش زیر بافورتان خاموش شده وگرنه آتش مردم تازه گر گرفته است . غیر از این است که یقین داری که در بیست و دوم بهمن ماه حتی توالت هم (ترجمه برای جنتی : خلا ) باید با اسلحه بروی ؟ مثل همان دوست جان جانی ات حجت الاسلام حسنی که در روز عاشورا اسلحه بدست نماز خواند . از ترس موج سبز و شعله هایش ...هنوز کجا یی زبانه هایش را ندیدی ...
راستی در اعدام جوانان « ایده دو گانه کُشی » نداشتی که اگر طناب نبود با عمامه دار بزنند ؟ اما نه . عمامه ها برای خود شما ذخیره شده است .
میگویی امام خمینی زنده است و از آنور دنیا فرمان میدهد . پس دوتا امام غائب داریم . همین امون مونده بود ...؟ انشاالله بزودی خامنه ایی هم سومین می شود . این بابا قدرتش تموم بشو نیست . فکر میکردیم که با کوته بینی خود تان عقلتان تا اینجا رسیده . پس کمکی هم داشته اید .
اما فقط یک حرف خوب زدی کیف کردم . اونم وقتی گفتی ، بهرحال دراین وضعیتی که ما گرفتار شده ایم . عالی بود . محشر کردی ، گل کاشتی ، جنتی جون ، بریز بیرون عقده هاتو خالی کن هرچی که اون زیر توی فتق ات باد کرده بده بیرون بابا جون .
از وظائف مردم ساندیسی گفتی که وقتی صداشون میکنید مثل سگ بیایند و پای لیسی بکنند واگر دو تا شهید هم میدادند بد نبود . تا آخر عمر سر فراز میشدید و دو هزارتا خیابون هم بنامش میکردید و هر روز براش ختم میگرفتید تا زمانی که مجتبی بیاد سر کار .
از مسئولیت قوه قضائیه که وظیفۀ سنگین دارد گفتی که رسیدگی به وضع عاشورگر ها را بعهده دارد نه آشوب گر ها .
و خون گریه کردم برای آقای لاریجانی که با دل پاک و دست خالی و با قصد نوکری بیحد و حسر به رهبر ، به مردم ، شب و روز ندارد و هی قانون به بی قانونی اضاف میکند . مسلمانان گریه کنید صوابــــــه .... جگرم برای لاریجانی آتش گرفت که مجبور شد با آن روحیه ضد ظلم و روحیه انقلابی اش یعنی نفس کشتن برای جوانان کشور تعیین تکلیف کند .اینهایی را که گفتی باید بزرگ نوشت تا مسلمانان دنیا بدانند که مراجع دینی اسلامی در ایران چه نطق می کنند ...و چه حکم می دهند .
همچنین اضافه کردی که اطلاعات هم یک وظیفه دارد ، و خودت هم که وظیفه ات را انجام داده ای و خلاصه هر کس بشکلی وظیفه دارد مردم را سرکوب کند . یعنی بقول دومین غائب : همه با هم وظیفه در کشتن جوانان داریم اما وظیفه احمدی نژاد چی شد ؟ ها ن .. ؟ آره بهتر کار دست او ندی وگرنه تو کشتن هم زه میزنه .
با قرائت چند آیه از قرآن فریاد کشیدی که برای رضای خدا همینجوری که این دو نفر را خیلی سریع اعدام کردید و دست شما درد نکند بیائید مردانه ؟ بایستید و باز هم بکشید . مگر مردم از جنس شما هستند که با یک خواب وحشتناک نماز بخوانند ؟ شما هر جا ضربه خوردید در حرص و ولع مال اندوزی و عشرت و قدرت بوده است . و صد در صد آینده بدتری ... نه سقوط وحشتناکی منتظرتان است .
مگر از جلاد هم میتوان انتظار رحم وشفقت کرد ؟ و یا دلش را نگران کرد ؟ شما به کشتن عادت دارید . دین شما رنگ خون دارد . با قتل عام ها گور خود را زودتر می کنید .
در لغتنامه زبان فارسی برای توصیف قصی القلب بودن تو واژ ه ایی نیافتم که به کلام توهین نشود. انگل اجتماع بهترین توصیف برای تو و حمایت تواز باقی کرم ها ست که نیاز به معرفی شدن ندارند. . در آدرس زیر سخنرانی جنتی جهنمی را میتوانید گوش دهید
نوشته : عنکبوت گویا
http://www.youtube.com/watch?v=nR4YZGq6ji8
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر