۱۳۸۸ بهمن ۲۴, شنبه

ایران پوشک تحقیقاتی پرتاب کرد

دولت ایران گزارش کرد که در مراسمی به مناسبت روز ملی" فنا تیک قضایی" که در جایی در تهران برگزار شد خیلی چیزها به فضا پرتاب شد .
در این گزارش آمده است که محمود احمدی نژاد، بفکر ری... یاست فضا هم افتاده است . از قرار معلوم فرشتگان خودی و حامی ایشان خبر از فساد آسمانی داده اند .
به همین دلیل با استفاده از یک ماهواره که بر سیمرغ سوار بود و موتور آن بر رونما قرار داشت و یک راکت کاوشگررا هم روی آن خواباندند که البته همه مذکر بودند واطمینان حاصل شده بود که از نظر آلودگی سکس تمایل به همجنسگرایی ندارند را با احتیاط و گذاشتن یک جا نماز مابین هرکدام و بستن دعا به پایه های موشک آنها را از زیر قرآن بسلامتی رد کردند و فرستادند آن بالا . البته همراه با پیام و تیپایی که دکتر احمدی نژاد که حواله عقب موشک کرد.
چه تصور کرده اند آنهایی که قبل از رژیم جمهوری اسلامی به بهشت رفته اند . یک علت ارسال موشک برای همین منظوراست . حکومت اسلامی تنها مال زمین نیست . آسمانی است . جهانی است . تمام بهشت نشینان در دوره چهل سال شاهنشاهی بایستی تمام مدارک مربوط به زندگی گذشته اشان را فراهم کنند و باپرسشنامه ایی که از طریق فشفشه به آنان اعمال خواهد شد باید به سوألات امنیتی و مذهبی پا سخ دهند . از ما گله نکنید . ما به کمک خداوند آمده ایم . تا سرعت رفتن مردم به جهنم را افزایش دهیم . وظیفه مذهبی و ملی ماست که برای نجات بشر از گناه حتی فضا ر ا هم پاک سازی کنیم . برای کسانی که به دروغ و با کلاه برداری و دلسوزاندن پروردگار وارد بهشت شده اند . تصمیماتی گرفته شده است . البته سعی بر آن داریم که کسانی امثال رادان ویا مقدم ویا رئیسی و مرتضوی و اژه ای و ضرغامی هم به آنجا فرستاده تا خیال رهبر از بازگشت به بهشت راحت باشد که هنگام فوت کسی در آنجا قصد از بین بردن روح معظم اله را نکند .
ماموریت دیگر این ماهواره علمی دانشجویی ، تصویر برداری از زمین است . هم اکنون به تمام بانوان در سراسر دنیا اعلام میداریم که از لخت شدن در حمام خودداری کنند و در تمام مدت حجاب خود را حتی در خواب رعایت کنند . برای صادر کردن اهدافمان نیاز به شناختن مراکز فسق و فحشا داریم . با پیشرفت سریعی که ما در ویران کردن و کشتن و شناسایی افراد داریم ، مایل نیستیم که فردا باعث گلۀ کشورهای غیر اسلامی شود . ما اولتیماتوم خود را داده ایم .
ما با ایجاد یک شبکه ارتباطی ماهواره ایی و بمنظور طراحی و پرتاب تدین و عصمت در سر تا سر زمین حتی حوضچه های آب و دریا هارا تحت کنترل نظام خود داریم که در زمینه منفعت های خود به کار می بریم .
تصاویر تهیه شده توسط ماهواره طلوع به غروب زندگی افراد نامتدین منتهی خواهد شد زیرا با بزرگ کرد ن تصاویر و چسباند عکسهای متحجر بدور خط استوا ، ناقوس بی ناموسی این مرتدان و صهیونیسم ها و امپریالیسم ها به کرات دیگر نیز خواهد رسید و آبروی شما خواهد رفت .
این ماهواره از نوع ارتفاع پائین معرفی شده است . یعنی خیلی بالا نیست . پس روسری اتان را جلو بکشید . مواظب رفتن خود به کازینو و دیسکو باشید . عمر مفید این ماهواره دو سال است . در این مدت جلوی گنه کاری های خود را بگیرید . بعد نگید رئیس جمعور ما نگفت .
مدل خاص این موتور و راکت کاوشگر در چین به نمایش گذاشته شده است .
ایران کشور بسیار غنی برای حکومت است و اگر ما سوزن نمی سازیم و دنبال قطعات موشک می رویم از این روست که سوزن کوچک است و اگر افتاد میرود توی پای یک بنده خدایی ولی موشک اگر افتاد ...
همچنین یک کپسول زیستی متشکل از زندانیان سیاسی زنده برای درس عبرت کرات دیگر بهمراه آن به فضا پرتاب شد . پرتاب این کپسول زیستی امکانات جدیدی را برای فعالیت های علمی در عرصه فناوری فضایی در اختیار ایران قرار می دهد. چون با بسته شدن دانشگاهها در آینده نزدیک با خود گفتیم که تحقیقات و فراگیری این گونه علم فضایی در همان آسمان لایتناهی بدرد میخورد .
حال اگر اجرای این برنامه ها در مواردی با ناخرسندی برخی کشور ها مواجه شده است بدرک ... نبایستی بیهوده نسبت به حکومت جمهوری اسلامی بی اعتماد شوند ، واگر احتمال بهره برداری نظامی از این امکانات موجب نگرانی میشود بروند به همان سازمان حقوق بشر مراجعه کنند. ما که در هر صورت کار خودمان را میکنیم .
وحتما می پرسید چرا پوشک ؟ اولا پوشک مال بچه هاست و فوری نمیتوانند بریزند توی خیابان و اعتراض کنند که پوشک های ما چه شدند؟ ضمنأ میتوان از ملافه و یا لحاف بریده هم بعنوان پوشک برای آنها استفاده کرد . ما از همین الان از کودکان چه آنهایی که بدنیا نیا مده اند وچه انهایی که آمده اند عذر خواهی میکنیم و خواهش میکنیم کمی سوختگی بدنشان را تحمل کنند و برای حفظ نظام و آبروی مملکت بگذارند ما به مقاصد اصلی و پاکسازی آسمان خاتمه دهیم . چشم . بفکر پماد های آرامش بخش هم بزودی خواهیم بود . و تازه چرا اینقدر ناشکر هستید حتی اگر تحریم هم شویم وازلین هست . وازلین خودمان مگر چش هست؟ پس نوزادان عزیز بگذارید ما به کار خودمان برسیم و مثل پدر و مادر های بی چشم و رویتان عر نزنید . و هی چراغ سبز بما نشان ندهید ...
با توجه به تحولات اخیر ایران، و تسلط نهادهای نظا می و امنیتی کشورمان که در ایجاد اختلال و دسترسی به امکانات ارتباطی و اطلاع رسانی فتنه گران ماهر است با پرتاب این پوشک کل اینترنت برای ابد قطع خواهد شد و این همان سورپریزی است که قولش را برای بیست و دو بهمن داده بود م و علت دعوت خبرنگاران خارجی نیز به همین علت است . همه را با هم دچار پارازیت جهانی خواهیم کرد .
به امید زندانی کردن تمام مردم ایران و حصار کشید ن به دور آن .
والسلام .
نوشته عنکبوت گویا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر