۱۳۸۸ آذر ۴, چهارشنبه

معمای میرحسین و شگفتی های او

آقای موسوی عزیز شما راه را کاملأ برعکس میروید برگردید . مردم ما دیگر به بنیادها توجهی ندارند. اینقدر کشورشان در دست خودی ها در استبداد است که حضور بیگانگان را فراموش کرده ایم . کدام بیگانه ؟ شما هم که باز ساز قدیمی را دردست گرفته اید و می نوازید. مردم نمیخواهند که این رژیم در کشورشان مستقر باشد .
به ذهنتان نرسید که در سیزده آبان ، نیروهای انتظامی و نظامی را خود رژیم فرستاد نه آمریکا ؟ اینها برای پایداری خودشان دنیا را درس میدهند . استاد شکنجه و استتار و تغییرماهیت و قتل و غیره هستند . شعارمردم به روسیه و یا چین از روی اشتباه ویا فراموشی فعالیت آمریکا نبود ، آنها شعارها یی را که می بایست میداند . مصاحبه شما ما را بیش از پیش دلسرد کرد. دیگر هیچ کس را مجذوب خود نمی کنید . رنگ سبز از خشونت و عصبانیت قرمز شد . شما هم همه چیز را وارانه جلوه میدهید . یواش یواش از اینکه رأیتان را دزدیده اند خوشحال میشویم . خیلی فرقی با بقیه اشان ندارید.
نه نه متوجه نشدید . مردم میدانستند که هر عمل ضد مردمی از جانب دولت است . ما وجود قطعی و حضور شدید دولت بیگانه را احساس میکنیم و میدانیم که چطور دولت دست در دست آنها دارد . دیگرآن زمان که میشد مرد م را فریفت گذشت . ایرانیان میدانند که نجات دهنده کشور شان تنها خودشان هستند و بس . ملت ایران اراده کند آزادی ا ش را پس خواهد گرفت چه از دولت جمهوری اسلامی چه از قدرت های بیگانه . کافی است کمی روی خودش کار کند و نگذارد که با چیزهای دیگر فکرش را منحرف سازند . بیداری و هشیاری نصیب او خواهد شد . با همین نیرنگ ها و خیانت های همه جانبه در نهایت روزی بپا خواهد خواست .

گفته اید : صبح ۱۳ آبان که از خانه به سمت فرهنگستان بيرون آمدم شاهد آرایش نيروی بسيار متراکمی روبروی دانشگاه تهران و خيابان‌های منتهی به خيابان آيت‌الله طالقانی و نقاط مرکزی شهر بودم ، لحظه ایی که مردم هنوز جمع نشده بودند وآن اتفاقات ها هنوز نیافتاده بود إإإإ درست آن لحظه که به ذهنم رسيد که اگر امروز يک نفر هم به خيابان نيايد اين يک پيروزی برای راه سبز اميد است . آوردن آن همه نيرو نشان می‌دهد چه خوفی از آن دارند و جنبش سبز چه عظمتی در خود دارد .
به گمانم باخود گفتید : آخ جون به به ... و راحت به سر کارتان رفتید . در حالیکه میدانستید بیش از یکنفر به خیابان می آید و نیروی حاکم برای پذیرایی از مردم با چماق ایستاده است . ولی مهم نیست میروم سر کار و فردا تعداد کشته شدگان وچگونگی تارو مارشدنشان را از فیس بوک خواهم دید .
کشوری که به نام دین اداره می‌شود تنها با ترساندن نیست که مسير را طی می کند . این کشور به نام اسلام ملت را دارد « ذ بــــــــــح » می کند ..... و مسیر را طی میکند....
آقای موسوی ...با شما هستم . می شنوید ؟
انقلاب اسلامی اتفاق افتا د که مردم بدبخت شوند . مرد م خاک بر سر داشتند و چشم در چشم جهانیان گفتند از این غلط ها که ما کردیم نکنید ها ... سرمایه بزرگ ما از جنگ هم یک میلیون جنازه جوانان بود که نصیب ملت گردید که مثل شهیدان امروز جانشان ارزشی برای حکومت ندارد . دفاع از وطن ذاتی است . هر جا که باشیم . مال آن خاک هستیم . کاری به نوع رژیم ندارد .
دعوت مردم به حفظ عقلانیت و خونسردی را قبلأ هم اظهار داشته بودید . نگران اسارت ما نباشید ما بر آنیم که مدنی بالای دار برویم و کشته شویم . و از اسارت نگوئید که کباب میشوم . سالهاست ....
این حرف را که « انقلاب شده که ما به اصول پایبندی داشته باشیم » را ، بروید به سران کشور بگویید . همیشه ما باید قربانی شویم ؟؟ . چرا رویتان را بما میکنید آنها رهبر همین انقلاب بوده اند .
آقای موسوی به باقی حرفهایتان کاری ندارم . چون مثنوی میشود . اما کاش واقع بینانه تر حرف میزدید . تا امروز این مردم هستند که همیشه و همه گونه پرداخته اند چه جانی و چه مادی . دل بستن به شما همان و افزودن به عمر جمهوری اسلامی همان . ما دیگر از میان بد و بدترین انتخاب نخواهیم کرد. یا حق...
موسوی: به هر هزینه‌ای تن می‌دهیم
http://www.mardomak.info/news/musavi-video/
آدرس ایمیل : allamehdahr@hptmail.com
نوشته : عنکبوت گویا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر