۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

بانوی آخر ایران از جایگاه خود سخنرانی اش را ایراد کرد :

با وجودیکه نمیدانم غزه کجای کره زمین هست؟
به فکر گرسنگی کودکان غزه هم باشید

ببینید این چه ان . ی ست که زن ا. ن شده و چقدر حضار مستفیض شدند إإإإإ
!!!
خانم فرهی با پوشش چادر سیاه مورد توجه خبرنگاران و شركت كنندگان اجلاس رم قرار گرفته است. خوب میخواهید با این چادر گنده که عینهو جغد سیاه بال بال میزنه توجه هیچ کس را جلب نکنه ...
حالا یک مدت هم خانم ا.ن سر زبونها باشد . میدونید چند شب شام درست نکرده و قیافه گرفته تا موفق شده بفرستدش ایتالیا ؟ هی رفت و هی اومد و گفت : مگر فرق من با کارلا برونی چیه ؟ منم زن رئیس جمهورم .
اونم چه ایتالیایی که فقط از هواپیما پیاده شد و رفت تو جلسه نه خریدی نه دیدن گالریی ، مرده شور این احمد ی رو ببرن بهش گفتم بذار پوستیژ بذارم تا بتونم راحت برم خرید ها گوش نکرد که نکرد . اینطوری منم چندین قواره چادر مشکی وارد می کردم .
در این دیدار خانم فرهی با تشریح وضعیت زنان در ایران ضمن اشاره به اینكه 65 درصد از ورودی دانشگاه ها را زنان و دختران ایرانی تشكیل می دهند افزود : جمهوری اسلامی ایران از حقوق زنان در همه زمینه ها دفاع می كند .
یعنی هرکدام مجانی هر وقت دلشون خواست حق گلوله اشان را در هرکجای ایران که باشند در یافت میکنند . تو خیابون ، تو دانشگاه ، تو زندون ... وضعيت خانمها خيلي عاليه تو ايران، حق طلاق يا ديه نصف يا شهادت در دادكاه يا ولايت فرزند يا حكم اعدام براي دختران ٩ سال به بالا يا حق خروج از كشور يا ابتكار جديد عزيزان كه لايحه خانواده هست.
با وجودیکه 65 درصد از مردان ناهار ندارند بخورند . دولت مشکلی با زنها ندارد . و اگر مشکلی هم باشد زنا ن با دولت دارند که براحتی در زندان با چند بار تجاوز حل میشود . ولی بهتر است اول به زنان غزه فکر کنیم که نه زندان میروند و نه دانشگاه ...
ضمن این اظهارات بانوی آخر ایران تقاضا کرد که چه در اجلاس درباره مبارزه با پدیده گرسنگی و چه در اجلاس سازمان خواروبار و كشاورزی ملل متحد وغیره باشد ، مقداری سبزی جلوی ما بگذارند تا هم پول این بریز و بپاش ها دربیاد و هم یه آشی برای بچه های گرسنه درست کنیم که یک وجب روغن رویش باشه ...
خانم فرهی در جایگاه حضور نیافت و از صندلی خود درباره موضوع اجلاس سخنانی ایراد كرد.
احمدی گفته نبینم کون گندتو وسط صندلی ها راه بندازی. اونجا مردای هیز زیادن ها ... آدم میخواد حرف بزنه از سرجاش هم میتونه بگه .
همسر محمود احمدی نژاد در این نشست با کوری اشاره به اینكه جمهوری اسلامی ایران الگویی برای مبارزه با گرسنگی است گفت : با توجه به آموزش های دینی و وجود ارزش های اسلامی در ایران ، امنیت غذایی تقریبا برای همه خانواده های ایرانی تصمین شده است . مسلمأ حرف ایشان کاملأ صحیح است . نگاه کنید و مسخره هم نکنید حرف کاملآ درسته با توجه به آموزش های دینی ، یعنی کافیست دعایی بخوانند به یک مشت برنج میشود یک من . ووجود ارز ش های اسلامی یعنی در اسلام وقتی گرسنه ایی ، کافی است تو ارزش بدهی به گرسنگان غزه و دیگر گرسنگی یادت میره که هیچ زندگی کردن یادت میره . اگر میشد ماه رمضان در کل سال بود دیگر مشکل تغذیه حل بود . مشکل غذایی تقریبا برای همه خانواده های ایرانی تصمین شده است آره در جنوب ایران، کردستان، روستاهای عصر حجر در خراسان جنوبی، بچه ها مرتبأ توی آغشال ها دنبال یک لقمه غذا هستند.
و امنیت غدایی برای تقریبا همه خانواده ها ی ایرانی تضمین شده یعنی گه میخورند ....غیر از اینه ؟
و تقریبأ در اینجا به معنای این است که آنهایی هم که بارژیم هستند غـــــذا دارند بخورند .
خانم فراحی دعوت شام آقای برلوسکونی رانپذیرفت چون یک شام دو نفره بود .
هرچند منظور آقای برلوسکونی از تنها شدن با بانوی آخر ایران خریدن چند دعای مهر و محبت بود که بسیار ضروری مینمود . اما همین دعوت باعث شد که بانو احمدی با غمزۀ زیاد روایت غزه را به پایان رسد.
نوشته : عنکبوت گویا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر