۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

« مرد ایرانی دوستت دارم »

امروز صبح نمیدانستم درباره کدام موضوع سخن را آغاز کنم . هنگام خواندن جرائد ، هر بار متنی مغزم را آزار می داد . مسائلی را که ایران اسلامی مطرح میسازد بیشتر نظردلسوزانۀ او ، جهت ارسال ملت به بهشت و هدایت مردان از هر چه فکر باطل و پرونوگرافی ( وجود ما زنان ) است می باشد . آدم ، از این همه جز زدن و حرص خوردن سران دینی آتش میگیرد . آخر یک کشور اسلامی هنوز باید دانشگاهش مختلط باشد ؟ واقعأ که ما شعور اسلامی نداریم.
دلم بیش از حد برای اسلام میسوزد که از ابتدای تولد ، ما زنان همچنان خطر بزرگی برایش هستیم ویا خاری در چشمانش ویا محرکی برای آلتش . چرا به گوشه خانه بر نمیگردیم ؟ نمی بینیم که ما کشتزاری بیش در اسلام نیستیم ؟ این کشتزار های دانشگاهی باید جدا گردند . ببینید چگونه ارزش برای ما قائل اند .چه ارجی چه قربی ؟
تحصيل دانشجويان دختر و پسر به صورت مختلط در دانشگاه‌ها باعث به وجود آمدن دوستی‌هايی می‌شود که عوارض خطرناکی به دنبال دارد .... آخر اینجا توهین نه تنها به زن ایرانی ، بلکه به مرد ایرانی نیز هست . که مرد موجود چشم چرانی بیش نیست. که تمامأ بدنبال سوراخ است . ا ینها را دین شما در سر او گذاشته است . که مارا در همه جا گوشت ، پنبه ، دنبه ، آلت ، پستان ، فتنه ، ببیند مگر تا بحال مارا کم از آنها ترسانده اید ؟ گویی موجوداتی هستند که سعی در دزدیدن تنها دارایی ما دارند و میخواهند در این بدن ربایی اولین باشند . مگر نه اینکه تا بحال با کاشتن این بذر بین زن و مرد ایرانی فاصله ایی ابدی نهاد ه اید ؟وحال که نود درصد دخترها و پسرهای جوان چه مذهبی و چه غير مذهبی در دانشگاه‌ها با هم دوست هستند اين خطر جدی است چون موفق به نگهداشتن دشمنی در بین آنها نشده اید . خانواده‌.ا یی که فرزند خود را به دانشگاه فرستا د و او در وادی نامناسبی گرفتار آمد ، آن وادی اعتیاد بود .....که مثل نمک و شکر بین جوانان است .مرز کجا میگذارید؟
تا کی اینقدر به اسم اسلام وبا چوب قرآن بر سرمان می کوبید و ما را می ترسانید ؟ تمام نمایش های اسلام با زن و بنام زن ختم میشوند . گویی با ماست که اسلام همه را ادب میکند . ای کاش محمد هرگز قدم در دفن نکردن دختران بر نداشته بود که اینهمه اسلام و مردان مسلمان را د چار مشکل سازد ...

افکار شما همیشه منفی وپرحیله است . زن تنها حربۀ شما برای جدا سازی انسانها ی ایرانی است . پدر را از دختر و خواهر را از برادر دشمن وجدا ساخته اید که جز ناموس اشان چیز دیگری نیستیم و درجه غیرت برادر با ما سنجیده می شود .
مگر نیست که در یک مزرعه تنها یک یا دو گاو ماده است و باقی نرند ، بیائید همه ما را بسوزانید و اسلام و کشور تان را نجات دهید . و مردان بزرگ وخدا پرستتان را ازنگاه های پر هوس ما محفوظ نمائید .
چادر و چاقچور و کشیدن دیوار ، جلوی مارا نخواهد گرفت . ما دیگر زیر بار اهانت های اسلام نمی رویم . مردان مارا بیش از این به درنده های جنسی متهم نکنید . بگذارید فریاد برآرم : مرد ایرانی دوستت دارم و به تو افتخار میکنیم . ندا و سهراب دلیران ایرانی اند . مردو زن ندارند. . مرد ایرانی یکی از زیباترین موجود خدا است . که تمامی حسن هارا دارد اگر چشمانش را با غیرت سیاه نکنید ، خوب می بیند ، اگر قلبش را نسبت به زن پر کینه نکنید دوستش میدارد واگر مغزش را با تعصب پر نسازید ، دست بر زن بلند نمیکند . دین شما مردان را به ما بدبین ساخته است .
و حال که می بینید ، هردوی ما در میدان و در کنار هم هستیم و زن بر میخیزد وبدفاع از مرد می جنگد ، میخواهید باز طفرقه بین ما بیاندازید و یاد آور شان کنید که در مقدس ترین جای دنیا ، دانشگاه ، ما زن وخطرناک هستیم تا باز غیرتشان را علیه ما بپا کنید تا همه چیز لوث شود ؟
حال که میبینید این گوشت و گربه ، این اتش و پنبه ، شما را میخورند و آتش میزنند ، برای جدا سازیی آ نها در با هم بودن و متحد بودن از جنسیت ا شان استفاده میکنید ؟ اینبار دیگر به کشیدن پرده و جدا کردن صندلی ها بسنده نکرد ه به جداسازی ساختمان می پردازید ؟ باز بار دگر ادای پیامبران را درمیاورید که برای هدایت مردم در هر گوشه ایران زاییده شده اند؟ تا راحتر این گرد همایی های ماهی یکبار کنترل شود ؟ آقای فضل علی ما هم این ضرب المثل را قبول داریم : کافر همه را به کیش خود پندارد.
در پایان پیشنهادی برای آسانتر کردن کل مشکلات زنانه در ایران دارم : بیایید به دختران و پسران جوان که دارای غريضه، غضب و شهوت هستند واکسن یا دارویی ضد حرارت جنسی تزریق کنید تا تمایلشان از بین برود . هزینه اش تا بازسازیی یک ساختمان جدید دانشگاه کمتر خواهد بود . و اگر این رو ش را از دبستان آغاز کنید دیگر به دانشگاه که میرسیند همه عادی شده اند . اینجنین در ایام جوانی تیرهای شیطان به خطا خواهد رفت . در نتیجه تمام اعضا بدن سرجایش خواهند ماند. دیگر نه قادر خواهد بود که نگاه کند تا لذت ببرد وپـایـی نخواهد داشت که بدنبال دل برود و در نهایت جهت گناه به حرکت در نمی آید . این واکسن اسلامی تمام اعضای بدن شمارا در کنترل خود خواهد داشت .
البته نصب تابلوهایی مانند : لبخند زدن بانوان ممنوع نیز بی اثر نخواهد بود. و بدینگونه هرکه را لبخندی حتی از سر مسخره بزند از دانشگاه زودتر به کنج خانه میفرستید .
به امید گشایش هرچه زودتر آزمایشگاه کذایی ....

این مطلب در سوم آذرماه هشتادو هشت در وب لوگ چشمان زنان منتشر شده است.
.نوشته : عنکبوت گویا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر