۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

شـــام ذ لــلیــلان ...إإإ

اینبار نه آن عاشوراست که با قمه زنی برگزار شود .اینبار مراسم مسخره و چندش آور بپا نخواهید کرد تا طفلان معصوم را وحشت زده کنید . اینبار ما کوچک و بزرگ ، شما را به عزای قدرتتان خواهیم نشاند .
امسال دولت با تشکیل ستاد بحران محرم ، درجهت فروریختن مرگبار جوانان ما ، محکمتر مقابله خواهد کرد. تا عاشورا با شکافتن قلب سالاران ایرانی افتتاح شود .
برای هر ستیزی سریعأ ستاد تشکیل میدهد و مجوز هم نمیخواهد . حق خودمیداند که از قدرت خود به هر شکلی استفاده کند . علیه ؟ علیه پختگی های شگرف ایرانیان .
هیچگاه مردم امیدوارتر از الان نبوده اند . آنها شش ماه است که هر روزتان را محرم کرده اند . ذاتأ وجودتان عزا است و بدون لباس سیاه تیرگی اتان فریاد میزند . درفروپاشی نه چندان دور شما ، سنگ تمام خواهیم گذاشت . هرچند سوگواری اتان از شانزده آذرتا به امروز آغاز گشته است . وهر روزمحشری در دانشگاه برایتان بر پا کرده ایم .
آیا دوست دارید که اینگونه حقیقی ودلنشین ، شما را به عزا نشانده ایم ؟ طی این سی سال ، آیا هیچگاه با این همه عظمت ماتم گرفته بودید ؟ گریه کرده بودید ؟ ستاد تشکیل داده بودید؟ و در خشتکتان ... بودید؟
شنیده ام که امسال امام حسین دعوت همه شیعیان را مثل هرسال رد کرده بود و به انتظار دعوت « شیخ اعیان »های ایران نشسته بود . و چون هیچ خبری نشد به جستجوی علت شتا فت چراکه روزهای طلایی اش نزدیک می شد . در سفارت ایران نه تنها ایشان را تحویل نگرفتند بلکه ایراد به تشابه اسمی هم گرفتند ؟؟ بنده خدا هاج و واج سر جا خشکش زده بود . تازه متوجه شده بود که اینها ، آنهایی نیستند که گمان می برد . امروزترا می برند بالا و فردا ازهمآنجا پرتت میکنند پائین ... حتی اگر رهبرتمام « شیخعیان » جهان باشی .
بدرستیکه دگر نیاز به جابجایی ملایان برای هر چه بیشتر به گریه انداختن مردم در هرگوشه مملکت نیست. آنهم برای شنیدن سناریوی تکراری که ما همینطور تاوان می دهیم إإ. شهیدان صحن دانشگاها دست صحرای کربلای شما را ازپشت بسته اند . طوری که یزید نزد رئیس سازمان حفظت و اطلاعات کم آورده است . خجالت نمیکشید که چه کشت و کشتاری در« ملابلا » ی ایران براه انداخته اید ؟ مردم را دیگر هیچ چیز به گریه نخواهد انداخت . اکنون این مردم هستند که اشک شما را در آورده اند . روضۀ ملایان در این شبهای سوگواری باید ترساندن مزدوران از شب اول قبر باشد ؟ و یادآورشوند که تنها نیستند و رهبرعزیزشان همراه اشان خواهد بود . دعای توسل بخوانند و صدای یا حسین ... ببخشید ... یا حداد... یا مرتضوی... یا رادان ... دل نامسلمانشان را بلرزاند . در شبهای عاشورا وقت اش است که بنشینید و فیلمهای این مدت را با هم نگاه کنید و... گریه کنید مسلمونون ، گریه صوابه ....
اسکناس ها را بسوی آسمان بلند کنید وبرای بازگشت اسلام به استقلال جمهوری دست به دعا بردارید. با هوچیگری و نمایشِ « بی حرمتی به بنیاد اسلام » سرمردم را گرم کنید . و با ایجاد هزار دستگی و گل آلود کردن آب ، مردم را بخاطر یک تکه عکس به جان هم اندازید . با پاره شدن عکس امام برای شریعت از دست رفته نظام ، شله زرد نذر کنید که منبعد حیله هایتان کارگر شود. این دودی که سیمای کریه زرغامی بپا کرده است به چشم خودتان خواهد رفت . قابلیت شکستن این بت های عوضی را بمردم داده اید . به جهنم . خودتان و دارو دسته اتان ..
دل مؤمنان وفاداربه امام شکست ...آخ .بدین ترتیب شاید عمامه داران را در حوزه علمیه به دادن جهاد وادارکنید إإإ گمان می برید که زرنگ تشریف دارید.
نه جدأ ؛ هنوزمقصود ما بر شما روشن نیست ، که آماج عمامه هاست ؟ ملت ما میراث جهالت را دیگرهرگز بدوش نخواهد کشید ؟
امسال آخرین عاشوراست ... سالهای آینده ایران ، همه فروردین و اردیبهشت و... خواهد بود ؟
شیشه عمردیو ترک خورده است .
نوشته : عنکبوت گویا

۳ نظر:

  1. مهربانم! در مورد نوشته تو! تعجب می کنم کسانی که تاریخ تولد، یا فوت پدر و مادر خود را نمی دانند، روز تولد فلان امام که بیش از هزار سال از آن می گذردجشن می گیرند، و روز وفاتش شیون زاری می کنند. اما در باره نوشته من مربوط به گنجی! اگر خوب توجه کرده باشس، این نوشته بیشتر طنز بود. طنز آنچنان را آنچنان تر می کند، تاطرفش بهتر بفهمد و رفتارش را زیر سوال ببرد. اگر همدیگر رادیدیم در این باره صحبت می کنیم.شادو تندرست باشی

    پاسخحذف
  2. مهربانم! اول از همه وبلاکت رابه پبوندهابم افزودم. دوم! خوبم اصلا به من بر نخورد. هر کسی یک عقیده ای دارد، اگر من تو در این مورد خاص با هم اختلاف عقیده داریم، این دلیل نمی شودکه تو را انچنان که هستی دوست نداشته باشم. با بهترین آرذو ها برای تو. اردوخانی

    پاسخحذف
  3. نوشته ات بار دیگر خواندم. می بینم چقدر من تو در این مورد هم اندیشه ایم، و چقدر از تظاهر ریا رنج می بریم. به امید رزی که از شر این عمامه داران راحت شویم
    به امید آن روز . اردوخانی

    پاسخحذف