۱۳۸۹ آذر ۳, چهارشنبه

بــریــم دنــبـــال مـــهـــدی (گرٌچه سـلاموعًجًـله )

اسعد بن زراره* که از شاگردان و اصحاب بزرگ امام محمد باقر بوده است از قول او ده نشانه** امام بودن را نقل می کند. این علائم برای مسلمانان شیعه ایرانی ازسخن گفتن عیسی در گهواره معتبرتر و به مذاق شان خوش ترآمده است. شاید هم چون به آسانی قابل بررسی بوده است. از این روست که امامان ایرانی گنبدهاشان همیشه دائر و حرمشان پر از اسکناس است.
لطف و مهربانی خدا بسیار شامل ما ایرانیان بوده است که در قرن بیستم دو امام دیگر هم برایمان ارسال شد. یکی ازفرنگ آمد، که بی شک در فرانسه و یا پس از پیاده شدن از هواپیما علائم امام بودنش بررسی شده است. هر چند مشخصاتش ازهمان اول هم به باقی امامان نزدیک بود.
این آخری را هم که متاسفانه قدرش را نمی دانیم و تلاشش را مبنی برافزایش تعداد امام شیعیان نمی بینیم. اوسخاوتمندانه سعی دارد امام مجتبی را برای دوره آخر زمان به ما تقدیم کند و ما نمک به حرام ها رد می کنیم. بیائید کاری نکنیم که مجتبی هم مثل اون یکی غیب شود.
اما من حقیقتأ نگران مهدی جان هستم. میگم نکند ایشان در این هزار و چهارصد سال یک جایی خوابش برده و بیدار نمیشه. البته خیلی سعی کردم از طریق فیس بوک پیداش کنم. اما هیچ نتیجه ای نداد. عده ای هم چون فقط نامشان مهدی بود خواستند خودشون را غایب جا بزنند. اما حتا یکی از علائم رو هم نداشتند.
آخه باید چه خاکی بر سرمان بکنیم. کاش حداقل ولایت فقیه می رفت دنبالش. از او محرم تر کسی راسراغ ندارم. این تنها راه چاره است. البته برای احتیاط و اینکه درگیر نبرد تن به تن با مهدی جان نشود، بهتر است نشانه هایی حاکی از ولایت ولی بودنش را با خود همراه ببرد: همین که یک دست ندارد خودش علامت امام معلول است، عکس امام قبلیه، یکی دو تا پاسدارجانباز، از این جور چیزها دیگه.
باید مواظب بود که مهدی یک هو از خواب نپره و یا از پشت دیوارظاهر نشه و ولایت فقیه مارو بگیره نفله کنه و یا گروگان نگه داره و یا بخواد که بعدأ هر دو با هم ظهور کنند. اونوقت دیگه باید منتظر دو نفر شد. شاید هم دچار افسردگی شدید شده چیزی که این روزها بعید نیست و به کل ملت مسلمان شیعه را فراموش کرده، یا اینکه شیطان و روح عمر و ابوبکر و یزید و اینها مشکلی براش پیش آوردند .آخه این که نشد کار که ما شیعیان فقط در «انتظارظهور» بنشینیم. کم کم دارم نگران میشم. چشم به راه ایشان ماندن که نشد عشق به مهدی. عشق واقعی دیگر الان حکم می کند که بریم دنبالشون و هر طوری هست راضی اش کنیم که بیاد .آخه این همه درانتظارگذاشتن یک ملت، مرام یک امام واقعی نیست. دیگه چقدر می خواد که دنیا رو کفر برداره. بی ناموسی از در و دیوار دنیا می ریزه. هر چی هم که آخوند ها اولتیماتوم میدن به زنها، فایده نداره. چقدرخدا سیل، زلزله ، وبا و مریضی های جور واجور وغیره و غیره بفرسته؟ دیگه هیچ بلایی نمونده که نازل نکرده باشه، تازه فایده هم نداشته و نداره. دیگه وقتش رسیده که خودش بیاد. خسته شدیم. نفسمون بریده شد و چشممون به در خشک. آخه بنده خدا خامنه ای هم عمرنوح که نداره. اصلا همین که میره دنبال مهدی جون کلی فداکاری اسلامیه. میدونم که هنوز کمی دلخوره که چرا اون هاله را بالای سر احمد فرستاد، ولی حتمأ خیری توی کاربوده و صلاح شیعیان در آن بوده که هاله خانوم روی کله احمدی درآد. درعوض وقتی ایشان با ماشین شیک و گرانقیمت اش بره دنبال امام زمان، و وقتی امام غایب حسابی خستگی در کرد، اونوقت می فهمه هاله رو باید به کی تقدیم می کرد. آخه دیگه قباحت داره ما بذاریم بدون تشریفات ظهور کنه. امام آخریه با ایر فرانس اومد، حضرت ولایت فقیه که دیکتاتوریش خوبه ، بهتره راننده و سپاه و لشکر رسول الله را همه با هم به بدرقه بفرستیم . اینطوری آمریکا و انگلیس حسابی حالشون گرفته میشه و میفهمن وقتی هی ما می گفتیم ًمهدی میاد مهدی میاد ً یعنی چی و چه جوری میاد. حالا بیا حالشوببر ... فوتینا.
به محض رسیدن هم هر ده تا علامت امام بودن رو میدیم رادان چک ولایت فقیه اوکی کنه.
حالا علامت ها:
اولین علامت: مادر زاد ختنه شده دنیا میان. این، با یک شب در کهریزک حله.
دومین علامت : با کف دست بر زمین فرود میان، مثل تو سیرک ها.
سومین: در خواب جنب نمی شوند. باید یک شب صبرکنیم و ببینیم. البته همون شب اول معلوم میشه، بعد از هزار و چهار صدسال ... و با دیدن این همه بد حجاب...
چهارمین: یه کم سخته و ممکن است از درک رادان و شعور ولایت فقیه برنیاد که بفهمند چشمش می خوابد اما دلش بیداراست. خوب یه کاریش می کنیم. اینجا هم تقلب جایز است.
پنجمین نشانه: خمیازه نمی کشد. خوب معلومه اگر تمام این مدت خواب بوده، بازهم خسته اش باشه ؟
ششمین : ازپشت سر مانند جلو می بیند. یعنی یا چهار چشم دارد، یا با دوچشم جلویی عقب را هم می بیند، یا اینکه بایک چشم جلو وبا دیگری عقب را می نگرد.
اما هفتمین نشانه را برای امتحان کنندگانش عشق است: مدفوعش بوی مشک دارد...
و هشتمین علامت: زمین برای محافظت اش او را می بلعد. تصور کنید این آزمایش چه دردسرهایی دارد، دفعه اول آسمون غیبش کرد حالا زمین. آخه کسی که بعد ازقرن ها و تازه به میل خود ظهور می کند ازترس کی میره زیر زمین و قایم میشه؟ یعنی دوباره ملت رو سرکار بذاره؟!
نهمین علامت: اگر زره فرستاده الله را بپوشد اندازه اش باشد چراکه برای دیگران یا کوتاه است و یا بلند. بنابراین مهدی ما سایز آدمیزاد را ندارد و دوخت دست الله تن شان می رود. شانل و دیور و «مید این ایران» تنش نمی ره.
دهمین نشانه: به طرز عجیبی شگفت آور است: اگر، نمیرد محدث شود. اگر...، یعنی تا زنده هست حدیث گوباقی خواهد ماند. پس امکان مرگ ایشان هست. از این جهت نگرانم نکنه اتفاقی افتاده باشه. اما خدا رحم کند که اگر زنده بماند دیگه کی میتونه گوش بده و تازه چه حدیثی را می خواد بگه که ما از حداقل دو میلیون آخوند نشنیده باشیم؟!

بوی مشک امامان شیعه قرنها ست ایران را برداشته واین غایبی که «مظهر تبلور انتظار» است نیز پدرمان را پیش چشم مون آورده است.
این همه سوأل حول وحوش سه بار سفرخامنه ای به قم و این همه جنجال برای گرفتن گواهی و عدم سوء سابقه ولایت فقیه و چندین کارنامه برای عرضه کردن خدمت مهدی جان بوده است.
حالا راضی شدید؟ می خواستیم سورپریز کنیم، نگذاشتید.
------------------------------------------------------------------------
* خودتان برید رو اینترنت نگاه کنید.
** ده نشانه امام بودن دراصول کافی/کتاب الحجه/باب موالید الائمه


این مقاله در آذر ماه هشتادونه در کیهان لندن بانام سایه هدایت به چاپ رسیده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر